Sommarfräsch med PULS Dieten

Hej och vad kul att du är intresserad i mitt program: #snartsommar med Puls Dieten!
 

Här kan du läsa mer om vad det innebär om du går med i programmet.
Jag har 100% nöjdhetsgaranti så du har inget att förlora(Obs. särskilda deltagarregler gäller-läs vidare).

 

Först av allt vill jag fråga dig:
- Går du eller har du gått på någon diet? Och iså fall hur fungerade det för dig?

a). Har du kunnat upprätthålla din nya vikt efter avslutad dietperiod?
b). Har du lärt dig någonting eller har du bara förlorat tid på något som inte hjälpt dig vidare?
c). Kan du fortsätta leva ett normalt liv, eller är du för rädd att börja äta igen och allt blir bara kaos?
d). Har du hittat en ”bas” för hur din vardagskost kan se ut?
e). Har den slutat att fungera(nått en platå)?
f). Kostar den dig dyra pengar för att fortsätt enligt ett visst program eller app? Fast den inte fungerar längre? (platå)

Kort och gott – Har den hjälpt?

Inte det?

Ok

#snartsommar och #pulsdiettorsby är kanske lite annorlunda eftersom den tillåter dig att äta nästan som du gör idag – skillnaden är att du vet mängden mat du ska äta hela tiden.
Och det är allt… Inga kalorier att räkna, inga points att summera, ingen app som stressar dig… bara VANLIG mat.
Det är inte en diet som får dig att leta efter konstiga matvaror du aldrig testat förut, eller innehåller menyer som gör att du tillbringar mer tid i matbutiken än du har lust.

Nej, det är rätt och slätt en diet där du kan leva på smörgås, havregrynsgröt och spagetti med köttfärsås OM du vill och ändå gå ned i vikt.
Eller, du kan leva på massor av grönsaker, rena proteinkällor och lite mera trendiga ingredienser som chiafrön, quinoa etc men då får du vara beredd på att äta MASSOR av mat.

Vill du så kan du lägga till kosttillskott i form av proteinbarer eller ett bra protein/kasein pulver. Jag rekommenderar Tyngre, Optimum Nutrition och Gainomax sina produkter.

(OBS! Viktigt! Jag är på inget vis sponsrad av någon av dem men det är de sorter som jag inte tröttnat på i längden. Och jag lovar, jag har testat många olika proteinprodukter genom åren. Mina krav är: det ska mixas lätt och utan klumpar, inte vara för sött och det måste smaka OK i vatten.)

Ingen kommer att märka att du går på en diet och ingen kommer att lägga sig i dina nya matvanor… Skönt va? Om någon tycker att du äter lite en dag bara säg att du inte hann få med dig mer eftersom du blev sen iväg till jobbet eller något i den stilen. Om någon tycker du äter för mycket säg att du är hungrig! Punkt - End of Story.

Och vet du, dina kollegor/vänner har faktiskt inget med dina matvanor att göra. Bit dig i tungan nästa gång du har lust att kommentera vad någon annan äter. Tycker du själv att det är kul när någon kommenterar dig?

Vad är PULSDIETEN och varför gillar jag den?

Jag har jobbat med den sedan 2005, (känner Robert Olsen som satte ihop den i 2005) och jag VET att den fungerar om du följer den… Dina resultat kommer automatiskt och du kommer att veta att du är på rätt spår för du blir rejält hungrig på morgonen, dvs. du har fått igång din fettförbränning.

Du kommer att få bäst resultat när du samtidigt tränar en kombination av styrketräning och lagom mängd kondition.
Tre månader är en ganska kort tid men beroende på hur stor förändring du vill göra så kommer det garanterat ha hänt något efter tre månader… Sedan är det ju bara att fortsätta tills det att du når ditt mål. Du har hela livet på dig…

Dieten gör att du kommer att ha tillräckligt med energi att träna/jobba/leva utan att bli slö.
Dieten är inte tänkt att vara en quick fix – nej det är en pågående förändring där kroppen hinner med och det är fett som försvinner och inte vätska och muskler!

Det är tänkt att vara en muskelsparande diet.
Dina muskler ska du vara rädd om – de är din ungdomskälla! Det håller din kropp tight, stark och kapabel; dina muskler gör att du är dyrare i drift när du är i aktivitet och du har lättare att hålla din nya vikt.

En annan sak förresten när vi snackar vikt.

Ingen idag pratar om trivselvikt.
Vad är det – för DIG?
Atletiskt, petit, ner från en storlek 46/48 till en 38/40, kunna ät mer utan att gå upp i vikt(träna!) eller deffad(synliga muskler). Kanske du bara vill väga 20kg lättare än idag och klara av att fortsätta hålla dig där.
Är inte din trivselvikt den du klarar att gå ned till och sedan kan fortsätta hålla resten för av livet?  Samtidigt som du har en förståelse för mat och vad som fungerar för dig i din vardag?
Fest är fest. dvs. undantag som du ska kunna leva med utan att få panik. Festa, fast inte hela helgen, varje helg osv. Då är det väl inte fest? Då är det en vana som bara leder till ett osunt beteende.

 

Men igen, när du går på Pulsdieten uppmanas du att träna och då framför allt styrketräning samtidigt som du går på den för BÄSTA resultat.
Var uppmärksam då på att när börjar träna så kan du stå still på vågen men du byter ut det feta mot muskler och därmed står du still… du plockar cm istället.

 

DELTAGARREGLER:
OM du väljer att slå till och följa pulsdieten i #snartsommar utmaningen förpliktigar du dig att göra det här:

  • Följa dieten till 100%
    Föra en skriftlig kostdagbok under hela perioden
    Föra en skriftlig träningsdagbok under hela perioden
    Träna på PULS Torsby MINIMUM 2ggr/veckan under hela perioden.
    Gå med i den hemliga Facebook sidan som följer med. (Ja, du måste ha ett Facebook konto för att kunna delta.
    Det är via den jag följer dig och kan coacha dig vidare. Lägger ut videotips etc.)
    Posta bilder på dig själv minimum 1 gång/veckan i de sociala medier du använder och tagga pulstorsby. Du ska använda #pulstorsby, #snartsommar, #pulsdiet #jaaa i dina inlägg. (skriver du @pulstorsby i texten kommer det upp hos mig och då ser jag att du är aktiv)
    Mäta, väga och fota dig: vid start, mitt i och vid avslutad period – vi gör mät & väg på PULS TORSBY.

Det här får du:

  • Pulsdieten – kalori/kostplan
    Ett tremånaders GULD-medlemskap i samma period(tillgång till gymmet samt all gruppträning/spinning)
    Uppföljning vid tre tillfällen(mät & väg)
    Privat Facebook sida med tips och motivation under resans gång. Här kan du också fråga, posta bilder etc.
    En hemlig goodiebag
    Avslutningsfest med utdelning av deltagardiplom vid avslut.

     

Efter avslutat program är garantin att du ska uppnått:
Lättare kropp, bättre kondition, starkare kropp(det första är ditt primära mål i perioden)

BÄTTRE GENERELL HÄLSA.
Portionsförståelse
Tagit bort eventuella matfobier
Kunskap att fortsätta välja rätt mat
Insikt om hur du går vidare efter avslutat program

 


Jag har satt en gräns på MAX 15 deltagare i den här omgången

Priset är 1999kr* och jag tar endast emot 15st så var snabb om du ska vara med.
*Medlemmar PULS Torsby betalar 999kr för diet och coachningen.

 

Så är du sugen på att göra denna resa – tveka inte. Anmäl dig idag.
Programmet startar  från den 30 april och håller på i 12 veckor.
Du kan starta på programmet senast den 8 maj.


LÄTTARE – TIGHTARE – STARKARE – SOMMARFRÄSH!

 

 

100% GARANTI - jag ger dig pengarna tillbaka** om du inte kan uppvisa några positiva resultat efter avslutad utmaningsperiod.


**Förutsätter att du följt dieten och kan visa upp din kost och träningsdagbok, har varit med på minimum två/pass/vecka under hela perioden samt genomfört tre mät & väg, postat på sociala medier att du deltar; och gått med i Facebook sidan.

VIKTIGT – LÄS:

PULS Torsby förbehåller sig rätten att avböja klienter som uppvisar tecken på ätstörningar och kommer att hänvisa dem till rätt hjälp som finns inom sjukvården. Om det visar sig att du som klient undanhåller sådan relevant information vid uppstart av programmet utgår 100% garantin. Puls Torsby uppmanar ingen att gå på svältdieter eller rekommenderar någon att träna flera gånger om dagen i något av sina program. OM du agerar mot programmets rekommendationer dvs. ändrar på det program du fått,(tränar mer eller äter mindre) efter eget initiativ, utgår igen 100% garantin. Du som redan styrketränar 4-5 gånger/veckan (deff- gruppen) och har ditt fasta träningsprogram du följer kan fortsätta med det. Bara du är med på de andra kriterierna.

 

Jag ser fram emot att hjälpa dig!
Anmäl dig direkt – detta blir bra J

Maria Eriksson
VD, programansvarig, personlig tränare och kostrådgivare.
PULS Torsby


 

ANMÄL DIG HÄR

Om du verkligen tycker att detta verkar vara din grej och som kan peppa dig i rätt riktning.

TVEKA INTE - DET KAN VARA DEN KICKSTARTEN du behöver...!

Jag hoppas vi ses,

Maria

Ja, styrketräning och kondition
Ja, bara kondition
Nej, jag tränar inte alls